Afspraken
Wij werken in onze praktijk uitsluitend met behandelingen volgens afspraak
en zonder (open) spreekuren (uitgezonderd de weekenddienst).

Het niet nakomen van een afspraak
Wanneer u een afspraak niet na kunt komen dient u dit uiterlijk 24 uur
van tevoren telefonisch te melden (dus niet via email, uitgezonderd een afspraak die op de maandagochtend gepland staat).

Uw gegevens up-to-date
Bij eventuele wijziging in uw gegevens horen wij dit graag van u (bijvoorbeeld een verandering van zorgverzekeraar, adres, email of telefoonnummer).
U bent zelf verantwoordelijk voor de gegevens die bij ons bekend zijn.

Wij willen u vragen om bij elke behandeling ons te informeren betreffende uw medische gegevens zoals, medicijn gebruik, hart- en vaatziekten, zwangerschap, etc.
Dit is zowel in uw belang, als het onze.

Pijnklachten / spoedgevallen
Wanneer u een pijnklacht heeft kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

Bel ons indien mogelijk tussen 8.30 en 10.15 uur, zodat wij u eventueel dezelfde dag nog kunnen helpen op speciaal hiervoor gereserveerde tijden.
Indien de praktijk gesloten is, hoort u op het antwoordapparaat informatie over bereikbaarheid bij spoedgevallen.

Betalingen
Het versturen van de nota’s hebben wij uitbesteed aan “Infomedics”
Indien u vragen heeft over uw factuur verwijzen wij u naar www.infomedics.nl
Tel.: 0900-4049404

Afspraakherinnering en oproepkaartjes
Wij sturen elke week een afspraakherinnering via e-mail naar onze patiënten, voor een afspraak die gepland staat voor de volgende week.
Dit is een extra service die wij verlenen aan onze patiënten.
Tevens zenden wij de oproepkaartjes voor de controle ook per e-mail, indien deze aanwezig is.